JHL:n jäsenedut

JHL jäsenedut

JHL on Suomen suurin ja edullisin julkisten ja hyvinvointialojen ammattiliitto. Meitä on lähes 200 000.
JHL:läisiä työskentelee lähes kaikissa ammateissa valtiolla, kunnissa, kuntayhtymissä, seurakunnissa, liikelaitoksissa, yhtiöissä, järjestöissä ja oppilaitoksissa. JHL neuvottelee noin 100 eri työ- ja virkaehtosopimuksesta. Isona liittona meillä on myös ison liiton kapasiteetit hoitaa etuuksiasi!

Jäsenmaksu

JHL:ssä jäsenmaksu on 1 prosenttia bruttopalkasta, eli Suomen halvin ammattiliittojen jäsenmaksuprosentti! Jäsenmaksu on verotuksessa vähennettävää.

Luottamusmies ja JHL auttavat

Jos työpaikalla ns. sukset menevät ristiin ja tulee ongelmia, yhdistyksesi luottamusmiehet ja JHL:n alue - ja keskuskustoimisto auttavat selvittämään hankalia tilanteita. JHL:n jäsenenä sinulla on tarvittaessa myös mahdollisuus oikeusapuun ja lakkoavustukseen. Muistathan, että liittoon kuulumaton hoitaa asiansa itse, samoin kuin pelkkään työttömyyskassaan kuuluva.

Koulutus on iso etu

JHL tarjoaa jäsenilleen Suomen kattavimman koulutustarjonnan. Hyödynnä opintopolut luottamustehtäviin, yhdistystoimintaan, ammattitaidon kasvattamiseen tai nappaa kursseja avoimesta AMK:sta. Osallistu ammattialapäiville, jaa kokemuksia ja solmi uusia ystävyyksiä. - maksutta. Koulutus- ja tapahtumakalenteri - Ammattiliitto JHL

Jäsenvakuutus

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa.

Motiivi-lehti

JHL:n jäsen saa kotiinsa Motiivi-lehden

JHL-SHOP

JHL:n jäsen voi ostaa jäsentuotteita  JHL-SHOPista edulliseen hintaan.

Lomaetuja ja alennuksia

JHL:n jäsenillä on mahdollisuus lomailla edullisesti liiton omissa lomapaikoissa. Lisäksi jäsenet saavat runsaasti alennuksia ja etuja mm. hotellihinnoista ja laivamatkoista, bensiinistä ja dieselistä ja vakuutuksista.

JHL 074 tarjoamat etuudet

Koulutusetuudet:  Yhdistys tukee JHL:n koulutuksiin osallistumista 20€:lla. Stipendin on oikeutettu saamaan kahdelta ensimäiseltä päivältä per koulutus. Koulutustodistuksesta tulee toimittaa hallitukselle kopio ennen stipendin myöntämistä. Koulutuksen yhteydessä olevasta hotellimajoituksesta maksamme tarvittaessa yhden hengen huoneesta koituvan erillismaksun. Huone tulee ensiksi itse maksaa ja koulutuksen jälkeen hakea yhdistykseltä huoneen kustannus.

Liikkunta - ja kulttuurietuudet: Oma Hämeen alueen uimahalleihin 50% jäsenedun lippujen hinnasta. Kesällä tarjoamme erilaisiin kulttuuritapahtumiin lippuja alennettuun hintaan.

Otamme ilomielin vastaan ehdotuksia jäsenetuihin!

JHL 074 JÄSENEDUT 2024

Hämeenlinnan uimahalli 50% alennus.

Lammin uimahalli 50% alennus.

Riihimäen uimala 50% alennus.

Tervakosken uimahalli 50% alennus.

Forssan Vesihelmi 50% alennus.

Jo alennetun hinnan saa kassalla näyttämällä JHL 074- jäsenkorttia